01.20.2022 23:03

Achizitie de 20.000 Euro

Cea mai mare achizitie realizata anul acesta de un  singur client particular Kuma România s-a ridicat la aproximativ 20.000 Euro.

Informatia a fost oferita de Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline. De asemenea, în acest an au fost realizate si alte mari achizitii de catre clienti particulari ce s-au situat în jurul sumei de 15.000 Euro, acestia putând comanda direct din showroom doar daca opteaza pentru pachetul Kuma All for You.

Cea mai mare comanda din sectorul rezidential a fost facuta anul acesta în luna august, de catre o familie din Breaza – Prahova, care s-a îndragostit de conceptul Kuma si de simplitatea design-ului nordic. Clientul a achizitionat un pachet complet, valoarea totala a investitiei facute pentru utilarea bailor si a bucatariei ridicându-se la aproximativ 20.000 Euro”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Potrivit acesteia, comanda a inclus concepte pentru cele patru bai din locuinta (lavoare, mobilier, placari pentru zonele de dus cu Rector, singurul material care se preteaza la crearea conceptelor unicat), mobilier de bucatarie Kuma Nordline cu blat în suprafata continua, precum si glafuri exterioare si interioare pentru ferestre si un lavoar cu blat de lucru pentru foisorul din gradina.

Acest client a optat pentru pachetul Kuma All for You ce a cuprins toata gama de produse din portofoliul KUMA. În plus, datorita acestei optiuni, montajul a fost oferit bonus si discountul dat pe acest pachet a fost unul generos”, a mai spus Camelia Olesen.

Kuma_comanda_2013

40% din afacerile Kuma, realizate pe segmentul rezidential

Conform estimarilor companiei, aproximativ 40% din cifra de afaceri interna este reprezentata de clientii finali care investesc în propria locuinta, restul de 60% fiind datorata sectorului comercial (hoteluri, pensiuni, cladiri de birouri, mall-uri, spitale etc.).

În ceea ce priveste cele mai bine vândute produse Kuma din acest an pe segmentul rezidential, blaturile de bucatarie adaptate în functie de spatiul si forma dorite de client, lavoarele matrimoniale cu doua boluri turnate în acelasi blat, sau lavoarele cu un design deosebit se afla în topul celor mai apreciate produse.

În România, clientii investesc deopotriva în utilarea bucatariilor, cât si a bailor, lavoarele personalizate pe spatiul fiecarei bai sau cele cu un design avangardist, aflându-se în topul preferintelor”, a adaugat Camelia Olesen.

Când vine vorba de materialele si culorile preferate de catre români în materie de lavoare, quartz-urile în mix cu sticla sau cu perle sidefate în nuante de beige, maron si caramiziu, reprezinta una dintre cele mai atractive combinatii. De asemenea, blaturile de bucatarie din materiale naturale, dure, asa cum este piatra compozit, sunt din ce în ce mai cautate.

Un atuu incontestabil al lavoarelor Kuma este reprezentat de procedeul de turnare a bolurilor direct în blat. Întrucât produsele sunt compacte, clientii au garantia ca nu vor avea infiltratii de apa la îmbinari, astfel prelungind si durata de viata al mobilierului”, a declarat, la rândul sau,  Oana Toader, Consultant Vânzari Kuma România

Kuma_discount

Discount de 50% pentru conceptul Kuma DISTINTO 110 de Craciun

Pentru a veni în sprijinul clientilor care îsi doresc amenajarea locuintei cu produse deosebite, în luna decembrie, Kuma ofera discount de 50% pentru primele sase persoane care vor achizitiona conceptul pentru baie Kuma DISTINTO 110 format din lavoar cu o lungime de 110 cm, în forma curba, blat, mobilier si cuier port-prosop. Pentru a beneficia de aceasta reducere, în limita stocului disponibil, clientii trebuie sa faca achizitia direct din showroom-ul KUMA  sau online pe www.lavoare-online.ro.

*în pret nu sunt incluse oglinda, bateria si dulapul suspendat

De Craciun, visele clientilor Kuma prind contur. Pentru a insufla spiritul Sarbatorilor în sufletul acestora, ne-am gândit sa le facem o surpriza. Astfel, primele sase persoane care vor achizitiona conceptul pentru bucatarie Kuma DISTINTO 110, vor beneficia de un discount de 50% la pretul din catalog, economisind aproximativ 3.000 de lei”, a încheiat Camelia Olesen.

Despre Kuma România

Kuma România este o companie româno-daneza lansata pe piata locala în 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica,  blaturi de bucatarii în suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania sa se mute în Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield în valoare de 2.000.000 Euro.

La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 dolari, ajungând în 2012, la 3.000.000 Euro.

Printre principalele proiecte în cadrul carora Kuma s-a implicat, se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele Kuma pot fi gasite în showroom-uri specializate pe bai precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si în magazine mici, exclusiviste din tara, specializate în bai si bucatarii. 

Vizualizari: 1.967

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *