12.12.2017 17:36

Ajutor pentru incalzire de la Primarie

Din 9 octombrie se depun cererile pentru ajutorul pentru încalzirea locuintei

Primaria Cluj-Napoca anunta distribuirea cererilor pentru acordarea ajutorului pentru încalzirea locuintei începând cu data de  09 octombrie 2017, precum si preluarea acestora începând cu data de 16 octombrie 2017.

Ajutorul de încalzire se acorda persoanelor cu domiciliul sau resedinta valabila în Cluj-Napoca în perioada sezonului rece (noiembrie 2017 – martie 2018), pe baza cererii si declaratiei pe propria raspundere,  însotita de actele necesare.

În stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie si, dupa caz, al persoanei singure, se iau  în calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia în luna anterioara depunerii cererii.

Plafoanele sunt:

- 1.082 lei pentru persoanele singure beneficiare de încalzire de la RAT

- 786 lei/persoana pentru familiile sau persoanele care se gospodaresc împreuna beneficiare de încalzire de la RAT

- 615 lei/persoana pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodaresc împreuna si folosesc pentru încalzirea locuintei gaze naturale, energie electrica sau combustibili solizi.

Caldura

*Acordarea ajutoarelor din bugetul local este conditionata de plata impozitelor locale

Formularele pot fi ridicate de la Centrul de informare pentru cetateni precum si de la primariile de cartier:

- Manastur – str. I. Mester nr. 10

- Marasti – str. Fabricii nr. 4

- Iris – Liebcknecht nr. 7-8

- Someseni – str. T. Vuia nr. 41

- Grigorescu – str. Al. Vlahuta nr. 47-48

- Zorilor – str. Pasteur nr. 60

- Gheorgheni – Aleea Baisoara nr. 4A

sau sediul RAT Cluj si se depun dupa urmatorul program:

Centrul de Informare pt. Cetateni

- luni – miercuri 08.30 – 16.30

- joi 08.30 – 18.30

- vineri 08.30 – 16.00

Primariile de cartier:

luni – miercuri 08.00 – 16.00

joi 08.00 – 17.30

vineri 08.00 – 14.30

Piata Unirii nr. 1, cam 15, ghiseul 2

Zilnic între orele 08.30– 16.30

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Solicitantii de ajutor de încalzire pentru energie termica sunt rugati sa depuna cererile la administratorul imobilului care le va centraliza si le va depune insotite de un borderou centralizator.

Stabilirea dreptului de acordare se face o singura data, pe întreaga perioada a sezonului rece, începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele pâna la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele dupa data de 20 a lunii curente, începând cu luna urmatoare. În concret, cererile înregistrate pâna în data de 20 noiembrie 2017, dupa verificare si procesare, vor intra în plata cu luna noiembrie. Cererile înregistrate din data de 21 noiembrie pâna în data de 20 decembrie 2017, dupa verificare si procesare, vor intra în plata cu luna decembrie.

Orice modificare privind numarul de membri sau venitul realizat se comunica printr-o noua cerere care va avea atasate actele care justifica solicitarea de modificare.

Informa?iile privind criteriile de eligibilitate, actele necesare, plafoanele maxime de venit si cuantumul ajutorului, termene si proceduri, împreuna cu lista bunurilor, a caror detinere conduce la neacordarea ajutorului pentru încalzirea locuintei, se gasesc pe paginile de internet www.primariaclujnapoca.ro (Primaria Cluj-Napoca) si www.dasmclujnapoca.ro (Directia de Asistenta Sociala si Medicala) sau pot fi solicitate de la adresa de e-mail incalzire2013cjn@gmail.com. 

Vizualizari: 911

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>