04.03.2020 10:26

Ajutoarele pentru incalzire

Primaria municipiului Cluj-Napoca anunta distribuirea cererilor pentru acordarea ajutorului pentru încalzirea locuintei începând cu data de 12 octombrie 2015, precum si preluarea acestora începând cu data de 15 octombrie 2015.

Ajutorul de încalzire se acorda persoanelor cu domiciliul sau resedinta valabila în Cluj-Napoca în perioada sezonului rece (noiembrie 2015 – martie 2016), pe baza cererii si declaratiei pe propria raspundere, însotita de actele necesare.

În stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie si, dupa caz, al persoanei singure, se iau  în calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia în luna anterioara depunerii cererii.

Plafoanele sunt:

- 1.082 lei pentru persoanele singure beneficiare de încalzire de la RAT

- 786 lei/pers. pentru familiile sau persoanele care se gospodaresc împreuna beneficiare de încalzire de la RAT

- 615 lei/pers. pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodaresc împreuna si folosesc pentru încalzirea locuintei gaze naturale, energie electrica sau combustibili solizi.

Pot beneficia de ajutor pentru încalzirea locuintei, cu energie termica, gaze naturale, energie electrica sau combustibili solizi familiile, respectiv persoanelor singure, care se încadreaza în plafoanele de venit pe persoana, numai pentru locuinta de domiciliu sau, dupa caz, de resedinta a acestora, daca nu detin bunuri mobile/imobile, care conduc la respingerea acordarii ajutorului.

Cald

Formularele pot fi ridicate de la Centrul de Informare pentru Cetateni (str. Motilor nr. 7), primariile de cartier:

- cart. Manastur – str. I. Mester nr. 10

- cart. Marasti – str. Fabricii nr. 4

- cart. Iris – Liebcknecht nr. 7-8

- cart. Someseni – str. T. Vuia nr. 41

- cart. Grigorescu – str. Al. Vlahuta nr. 47-48

- cart. Zorilor – str. Pasteur nr. 60

- cart. Gheorgheni – Aleea Baisoara nr. 4A

sau de la sediul Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca si se depun dupa urmatorul program:

• Centrul de Informare pentru Cetateni:

- luni – miercuri: 08.30 – 16.30

- joi: 08.30 – 18.30

- vineri: 08.30 – 16.00

• Primariile de cartier:

- luni – miercuri: 08.00 – 16.00

- joi: 08.00 – 17.30

- vineri: 08.00 – 14.30

Solicitantii de ajutor de încalzire pentru energie termica sunt rugati sa depuna cererile la administratorul imobilului, care le va centraliza si le va depune însotite de un borderou centralizator.

Stabilirea dreptului de acordare se face o singura data, pe întreaga perioada a sezonului rece, începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele pâna la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele dupa data de 20,   începând cu luna urmatoare.

Orice modificare, privind numarul de membri sau venitul realizat se comunica printr-o noua cerere care va cuprinde în mod obligatoriu aceleasi acte ca si cererea initiala.

Informatiile privind criteriile de eligibilitate,  actele necesare, plafoanele maxime de venit si cuantumul ajutorului, termene si proceduri împreuna cu lista bunurilor, a caror detinere conduce la neacordarea ajutorului pentru încalzirea locuintei, se gasesc în documentul atasat, pe pagina de internet a primariei sau pot fi solicitate de la adresa de e-mail incalzire2013cjn@gmail.com.

Incalzire

sursa: Biroul Mass-media – Primaria Cluj-Napoca 

Vizualizari: 1.894

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>