04.03.2020 11:00

Show-room cu produse sanitare premium

O companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, anunta anunta inaugurarea unui show-room premium in Bucuresti, bazat pe concepte de amenajare a baii si realizat cu produse inovatoare prezentate la targurile de specialitate din acest an.

Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, anunta inaugurarea unui show-room premium in Bucuresti, bazat pe concepte de amenajare a baii si realizat cu produse inovatoare prezentate la targurile de specialitate din acest an. Investitia in showroom-ul situat pe Calea 13 Septembrie numarul 81 vis-à-vis de Hotelul Marriott, este de aproximativ 300.000 Euro.

Reconstruirea in totalitate si amenajarea spatiului, realizata de catre arhitectii Mihaela Mircea si Radu Grosu s-a ridicat la 200.000 Euro iar valoarea produselor expuse este de aproximativ 100.000 Euro.

Deschiderea show-room-ului cu o investitie de 300.000 Euro este un pas important in planurile de extindere ale companiei.

Referitor la deciza inaugurarii acestui nou spatiu in conditiile economice actuale, Virgil Lixandru, Director de Marketing si Vanzari, Senso Ambiente, declara: “Am avut curaj si am ales sa investim  intr-o perioada de criza, cand multi antreprenori nu isi mai pot sustine afacerile sau chiar le lichideaza. Cresterea cu 38% a cifrei de afaceri in 2012, ajungand la aproximativ 2.000.000 Euro, ne-a convins de faptul ca romanii apreciaza si cauta tot mai mult produsele sanitare ce ofera atat un design deosebit cat si calitate.

Potrivit datelor funizate de catre dealerii Senso Ambiente din Bucuresti si din tara, Bucurestiul reprezinta piata cu cel mai mare potential de crestere in domeniul obiectelor sanitare si mobilierului de baie premium si de lux. Raportat la toata tara, zona capitalei atrage 35% din vanzarile Senso Ambiente.

Showroom-ul se adreseaza, cu precadere, profesionistilor (arhitecti, instalatori, firme de design) care doresc sa observe calitatile produselor sanitare premium in realitate si nu doar in catalog. De asemenea, o alta categorie vizata este cea a partenerilor Senso Ambiente cei care formeaza reteaua de revanzatori la nivel national.
Referitor la profilul cumparatorilor, clienti finali aitorisanitar de calitate sre prezentate la târgurile de specialitate din acest an Senso Ambiente, Virgil Lixandru declara : “Clientii interesati de produsele din portofoliul  Senso Ambiente sunt persoane care pun accent pe design si functionalitate, care recunosc calitatile unui obiect sanitar de calitate si care doresc sa isi echipeze baile cu astfel de produse. Acesti clienti sunt dispusi sa aloce intre 2.000-4.000 Euro pentru echiparea completa a baii cu produse sanitare premium.“ Profilul consumatorului de produse sanitare premium, conform Senso Ambiente, este caracterizat de persoane cu un venit net de peste 700-800 Euro/luna, peste 60% femei si aproximativ 40% barbati, majoritatea de peste 32 de ani, persoane educate cu studii superioare sau medii, care isi construiesc o locuinta noua sau isi renoveaza vechea baie dintr-un apartament.

In ceea ce priveste cresterile inregistrate si planurile de extindere, Virgil Lixandru declara : “In prima parte a lui 2013 (ianuarie-iunie), Senso Ambiente a avut o crestere de 10%, comparativ cu 2012.      Ne dorim extinderea retelei de dealeri, insa vom realiza acest lucru cu precautie, avand in vedere scaderea cu aproximativ 20% a pietei totale de materiale de constructii si a numarului ridicat al celor ce nu mai pot sustine financiar o afacere in domeniul materialelor de constructii.“

Marcile expuse in showroom sunt APA VISA si APARICI – producatori spanioli de gresie portelanata, Duravit – accesorii si mobilier de baie, obiecte sanitare si cazi, Ideal Standard – accesorii si mobilier de baie, obiecte sanitare, cazi, cabine de dus, baterii si seturi de dus, accesorii, Hansgrohe si Axor – producatori germani de accesorii de baie, baterii de baie si de bucatarie, sisteme de dus, Zehnder – radiatoare de baie si living, Geberit – rezervoare incastrate si aparente, sisteme de scurgere, vase de toaleta cu functie de bideu. Spatiul de prezentare este generos amenajat cu cele mai noi colectii in materie de obiecte sanitare:

Rendering

Pulpis

Lava

Neocountry

Newstone

Outdoor

Evolution – colectii APA VISA

Era

Cenia

Sonar – colectii APARICI

Espanade

Pura Vida

Starck

2nd Floor

Vero

Xlarge

Happy D2

Ketho – concepte Duravit

Simply U

Connect

Strada

Ventuno

Soft Mood

seria WWW

Cantica

Kubo

Ideal Rain

Atitude – concepte Ideal Standard

Massaud

Starck Organic

Citterio

Urquiola

Starck

Bourollec – colectii Axor

Pura Vida

Metris

Tales

Rainfall

Select

Raindance – colectii Hansgrohe

Despre Senso Ambiente:

Importator si distribuitor cu peste 9 ani de experienta pe piata obiectelor sanitare de marca, compania Senso Ambiente este prezenta in peste 50 de orase  printr-o retea de 70 de distribuitori si 60 de magazine  mici. Senso Ambiente este  importator direct al companiilor

Ideal Standard

Dolomite

Vidima

Hansgrohe

Duravit

Apavisa

Huppe

Novellini

Zehnder

Geberit

Aquanova

Produsele comercializate de Senso Ambiente se regasesc, printre altele, in cladiri de referinta cum ar fi:

Hotel Grand Howard Johnson****Bucuresti

Hotel Timisoara**** Timisoara

Hotel Continental***** Bucuresti

Rin Grand Hotel **** Bucuresti

AFI Business Center

Stadionul Cluj Arena

Residential Avantgarden Brasov

Hotel Carol Bucuresti****

Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni) 

Vizualizari: 1.727

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>