08.04.2020 16:47

Romanii nu se mai uita doar la pret cand cumpara o casa

O amenajare profesionista da un plus de valoare unei proprietati imobiliare.
Orice decizie de cumparare a unei locuinte (dar nu numai!) este rezultatul „confruntarii” dintre o serie de factori – unii de natura rationala (cum ar fi localizarea, pretul sau suprafata), altii de natura emotionala (atmosfera sau „starea de spirit” pe care o transmite o anumita proprietate). Desi pot fi trecute cu usurinta cu vederea, practica dovedeste ca elementele din cea din urma categorie au un impact puternic asupra potentialilor cumparatori.

The-Park-amenajare-0

Compania de origine lituaniana Hanner, dezvoltatoarea ansamblului rezidential The Park, din Bucuresti, a consemnat o crestere a vanzarilor cu 40%, ca urmare a aplicarii unei noi strategii de marketing, centrata pe design interior. Astfel, pe langa acordarea unei atentii deosebite pentru amenajarile interioare si exterioare in spatiile publice ale complexului, reprezentantii Hanner au promovat – si vandut – apartamente gata amenajate de profesionisti autohtoni (foto). Prin urmare, daca in prima faza de constructie accentul a cazut asupra calitatii constructiei si asupra altor elemente „rationale” pentru atragerea clientilor, pentru urmatoarele trei blocuri reprezentantii companiei intentioneaza sa se concentreze mai mult asupra designului interior.

Dupa ce piata rezidentiala romaneasca a fost caracterizata ani de-a randul de o concurenta acerba la capitolul pret, dezvoltatorii The Park sunt de parere ca acesta ramane un factor important in ochii potentialilor cumparatori, dar nu este unicul criteriu de achizitie. Accentul pe design se numara cu siguranta printre elementele care pot face diferenta intr-o piata care si-a regasit efervescenta. „Pentru cladirile 2, 3 si 4 din proiectul The Park am schimbat arhitectura, amenajarile interioare si abordarea, apeland la arhitectii KXL si Attila Kim si Bogdan Ciocodeica. Piata bucuresteana ne-a aratat ca este momentul ca dezvoltatorii sa apeleze la design, la tinerii proiectanti si designeri romani, care aduc valoare proiectelor imobiliare”, spune Silviu Grigorescu, Director General Hanner Romania.

The-Park-amenajare-1

The-Park-amenajare-2

The-Park-amenajare-3

The-Park-amenajare-4

The-Park-amenajare-5

 

Sursa. 

Vizualizari: 1.749

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>